تحميل اجمل اغاني مصريه , انا السهل الممتنع مصطفى النفياوي

 


كلمات اغنية السهل الممتنع

كلمات اغنية السهل الممتنع مصطفى النفياوي


انا السهل الممتنع 

قريب بعيد دايما جدع 

كل اللي عاشروني وفاتوني

خسرانين حب ودلع 

سوق البشر بطال 

والقوة لازمها مال 

عارفك يا دنيا شمال 

وكاسرك براحة البال 

اغنية السهل الممتنع 


انا السهل الممتنع 

قريب بعيد دايما جدع 

كل اللي عاشروني وفاتوني

خسرانين حب ودلع


سوق البشر بطال

والقوة لازمها مال

عارفك يا دنيا شمال 

وكاسرك براحة البال


انا في الرجولة

معمول عمولة

من صغر سني

شايل الحمولة 


انا السهل الممتنع 

قريب بعيد دايما جدع 

كل اللي عاشروني وفاتوني

خسرانين حب ودلع


عود البطل غدار 

والعزوة فيكي هزار

عارفك يا دنيا قرار

وعايشك في جنة ونار

 

انا في الرجولة

معمول عمولة

من صغر سني

شايل الحمولة


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اغنية ضحكة تايهة فيديو بالكلمات #مصطفى_النفياوي #اكسبلور #اغنية

اخر اغاني مصريه